s1 s2 s3 s4 s5 s6
preload image preload image

№18 - Середовища програмування для дітей

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18.

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з середовищем програмування для дітей, навчити створювати та змінювати послідовність команд за допомогою слів та символьних блоків;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд7)
  1. Що таке алгоритм?
  2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?
  3. Склади алгоритм поливання вазонів вдома.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд30-31)

Інструктаж вчителя.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд32)
  1. Як називається програма з якою ми познайомились?
  2. Що таке сцена?
  3. Як називається виконавець в програмі Scratch?
  4. Як вказати виконавцю, що потрібно зробити? 


Натисніть тут для завантаження

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання