Каталог матеріалів

Урок №12 для 9 класу - Практична робота №4. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання,

«___»__________ 20___ року

Урок №11. Практична робота №4. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об’єктів.

Мета: застосувати на практиці знання вирівнюванням, обертанням, копіюванням, клонуванням та витягуванням об’єктів. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об’єктів».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Як зберегти модель в Blender?
  2. Які є види прив’язок в Blender?
  3. Як можна копіювати об’єкт?
  4. Що таке точка трансформації об’єкта?
  5. Як повернути 3D-курсор в центр перетину координат?
  6. Що таке екструдування?
  7. Дайте визначення нормалі.

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практична робота (Слайд 5)

Слайд 6. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 7)
  1. Які є види прив’язок в Blender?
  2. Яким чином можна покрутити сцену?
  3. Як можна копіювати об’єкт?
  4. Що таке точка трансформації об’єкта?
  5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
  6. Що таке екструдування?
  7. Як згрупувати об’єкти?

VIII. Домашнє завдання

Повторити конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні