Каталог матеріалів

Урок №26 для 4 класу з інформатики за Г. Ломаковською - Інструктаж з БЖД. Планування та розробка проєкту комп’ютерної гри.

«___»__________ 20___ року

Урок №26. Планування та розробка проєкту комп’ютерної гри

Очікувані результати: учні знають алгоритм розроблення власного проєкту — комп’ютерної гри; вміють створювати комп’ютерну гру у середовищі Скретч.

Мета: пригадати та повторити вивчене про алгоритми та виконавців; ознайомитись із алгоритмом розроблення власного проєкту — комп’ютерної гри; створити комп’ютерну гру в середовищі Скретч; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор.

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

  • Привітання з класом

Вже пролунав шкільний дзвінок,

Покликав всіх нас на урок.

Рівненько стали. Все. Вже час,

Роботу починає клас.

За парти всілися зручненько,

Поклали руки всі гарненько.

Готові? Так.

А настрій як? Клас!

Тож успіх всіх чекає нас!

  • Повторення правил техніки безпеки
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами:

  • розглянемо алгоритм розроблення власного проєкту — комп’ютерної гри;
  • створимо комп’ютерну гру.
  • Інтелектуальна розминка

IІ. Актуалізація знань учнів

Демонстрація навчальних слайдів.

ІІІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні