Каталог матеріалів

Урок №23 для 3 класу з інформатики - Алгоритм руху у середовищі Scratch.

«___»__________ 20___ року

Урок №23. Алгоритм руху у середовищі Scratch.

Очікувані результати: учні вміють визначати які команди використовують для руху в середовищі Scratch, розуміють значення команд, змінюють параметри повороту під час виконання алгоритмів, будуть алгоритмічні структури руху спрайтів відповідно поставлених завдань використовуючи команди очікування(затримки) та відбиття від краю сцени.

Мета: познайомити учнів з командами руху в середовищі Scratch, навчити застосовувати команди чекати, відбиття, зміни напрямку повороту відповідно поставлених завдань; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 3.18.1

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Психологічне налаштування «Мій дарунок»
  • Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами:

  • дізнаємось, які команди руху використовують в алгоритмах у середовищі Scratch;
  • визначимо, як виконавець може повертатись на сцені;
  • ознайомимось із командами, які варто використовувати коли виконавець наближається до кінця сцени;
  • застосуємо команду «Чекати» й визначимо ціль її використання.
  • Актуалізація опорних знань.
  1. Які команди використовуються для малювання в середовищі Scratch?
  2. Значення яких команд можна змінювати під час виконання алгоритму?
  3. Які команди руху вам уже відомі?

Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Практична діяльність (Слайд20)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

Релаксація

Підсумок та рефлексія - вправа «Піраміда настрою».

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні