Каталог матеріалів

Урок №22 для 10-11 класів по модулю "Графічний дизайн" - Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

«___»__________ 20___ року

Урок №22. Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Adobe Illustration

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти! Сьогодні у нас не простий урок.

  • Повідомлення теми і мети уроку

На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички. Тема нашої практичної роботи «Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Перевірка знань (Слайд 3)
  1. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Слайд 4. Практична робота

  1. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Опрацювати вивчений матеріал.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні