№09 - Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №9.

Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

 

Мета: ознайомити учнів з тривимірною графікою та програмами для роботи з нею. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми будемо знайомитись з тривимірною графікою та розглянемо програми для роботи з нею.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ще зовсім недавно тривимірна графіка являла собою рідкісне заняття, яке потребувало коштовної апаратури, значних ресурсів пам`яті та програмного забезпечення, яке могла собі забезпечити далеко не кожна фірма. На даний час ситуація дуже змінилася. Намір візуалізувати інформацію спостерігається практично у всіх сферах діяльності людини. Сьогодні можна працювати з повноцінними динамічними тривимірними об`єктами, які відповідають реальним об`єктам як за формою, так і за кольором, фактурою, освітленням. Це викликає все більший інтерес до 3D графіки, котра використовується для вирішення великого класу задач, а також в області розваг.

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 4)

  1. Що таке комп’ютерна графіка?
  2. Наведіть приклади графічних зображень.
  3. Наведіть приклади використання комп’ютерної графіки в різних сферах діяльності людини.
  4. Які види комп’ютерної графіки вам відомі?
  5. За допомогою якого програмного забезпечення можна працювати з графікою?
  6. Назвіть формати графічних файлів.
  7. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з демонстрацією презентації (слайди 5-25)

  1. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практичне завдання(Слайд 27)

 

9 клас. Урок 9. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

Завдання 1. Встановлення програмного забезпечення Blender

  1. Відкрийте файл blender-2.90.0-windows64 (місце знаходження вкаже вчитель) або завантажте із сайту blender.org .
  2. Слідуючи інструкціям встановіть програмне забезпечення на свій комп’ютер.

 

Завдання 2. Знайомство із програмою Blender 2.90

  1. Запустіть програму Blender90
  2. Ознайомтесь із вкладками віна Інфо
  3. У вікні Структуратор по черзі активуйте об’єкти.
  4. У вікні Властивості поверніть об’єкт Cube на 30 ° по осі X, 60 ° по осі Y та 50 ° по осі Z (для цього перейдіть на об’єкт Cube у вікні Структуратор і у полі Обертання змініть значення на вказані)
  5. Змініть розташування об’єкту Light (для цього активуйте об’єкт у вікні Структуратор і змініть значення (вісь X - 10; вісь Y - 3; вісь Z -1) у полі Розташування)

Змініть масштаб об’єкту Camera (для цього активуйте об’єкт у вікні Структуратор і змініть значення (вісь X - 2; вісь Y - 3; вісь Z -4) у полі Масштаб)

 

Слайд 28. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 29)
  1. Для чого призначена тривимірна графіка?
  2. Алгоритм створення тривимірної сцени?
  3. Області використання тривимірної графіки?
  4. Назвіть недоліки тривимірної графіки.
  5. Які програми для 3D моделювання вам відомі?
  6. Які дії виконують на етапі підготовки та призначення матеріалів?
  7. Назвіть вікна які ми бачимо після завантаження початкової сцени в Blender.

 

VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект. Встановити Blender на своєму комп’ютері.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання