№65-66 [Python] - Розробка програмного рішення.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок № 65-66.

Розробка програмного рішення.

 

Мета: формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок розробки сценарію та інформаційної моделі гри; удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Python.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами продовжимо працювати над створенням власних проєктів.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Проєктна діяльність

Слайд 3. Представлення інформації про власний проєкт.

 

Слайд 4. Колективне обговорення проєктів однокласників. Внесення пропозицій.

 

ІV. Слайд 5. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

 

  1. Практична діяльність

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Робота над власним проєктом

  1. Домашнє завдання

Слайд 7. За допомогою хмарних середовищ продовжити роботу над власним проєктом.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання