№15 - Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №15.

Практична робота №5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.

 

Мета: застосувати на практиці знання побудови тривимірних об’єктів з використання текстур та іх рендерингу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Яким чином можна додати текст?
  2. За допомогою якої команди можна вставити текст?
  3. У якому режимі відбувається редагування тексту?
  4. Які команди є на панелі Рендер?

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практична робота (Слайд 5)

Слайд 6. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 7)
  1. За допомогою якої клавіши можна зробити рендеринг сцени?
  2. Яким чином додається матеріал до об’єкта?
  3. В якому режимі можна додати до об’єкта текстуру?
  4. Як виставити прозорість об’єкта?
  5. Як додати тінь до об’єкта?

VIII. Домашнє завдання

Повторити конспект.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання