№10 - Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №10.

Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів.

 

Мета: ознайомити учнів з принципами тривимірної навігації, додаванням тривимірних об’єктів, переміщенням, масштабуванням та групуванням об’єктів. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми почнемо розглядати аспекти 3D, реалізовані в програмі.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Для чого призначена тривимірна графіка?
  2. Алгоритм створення тривимірної сцени?
  3. Області використання тривимірної графіки?
  4. Назвіть недоліки тривимірної графіки.
  5. Які програми для 3D моделювання вам відомі?
  6. Які дії виконують на етапі підготовки та призначення матеріалів?
  7. Назвіть вікна які ми бачимо після завантаження початкової сцени в Blender.
  8. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з демонстрацією презентації (слайди 4-23)

  1. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практичне завдання(Слайд 25)
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 26)
  1. Як додати об’єкт на сцену?
  2. Яким чином можна покрутити сцену?
  3. Як створити вид зверху?
  4. За допомогою яких клавіш створюється вид знизу?
  5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
  6. За допомогою якої комбінації клавіш можна перемістити об’єкт на 5 одиниць по осі Х?
  7. Як згрупувати об’єкти?

 

VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання