Каталог матеріалів

Урок №4 для 2 класу з інформатики - Програми для створення за змінювання графічних зображень.

«___»__________ 20___ року

Урок №4. Програми для створення за змінювання графічних зображень.

Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї створення інформаційних об’єктів та програмного забезпечення для цього. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу під час ознайомлення з графічним редактором Paint. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, уміння вчитися.

Тип уроку : засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність : комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення : мультимедійне забезпечення, Paint.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд11)
  1. Наведи приклади об'єктів, їхні властивості та значення цих властивостей.
  2. Наведи приклади об'єктів однакових за формою.
  3. Наведи приклади об'єктів однакових за кольором.
  4. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд39).
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Повторення складових вікна програми Paint
  • Виконання інтерактивного завдання
Коментарі до даного матеріалу поки відсутні