Каталог матеріалів

Урок №28 для 2 класу з інформатики - Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища «Сходинки до інформатики»

«___»__________ 20___ року

Урок №28. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Мета: попрацювати з ігровими вправами з надання команд у середовищах програмування, сформувати навички складати коректні алгоритми відповідно заданих умов; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд13)
  1. Що таке алгоритм?
  2. Чому важливо, щоб він був правильний?
  3. Опишіть алгоритм увімкнення комп’ютера

Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

Працюємо за комп’ютером

Робота в навчальній грі «Садівник»

Релаксація

Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд24)
  1. Опишіть детальний алгоритм посадки дерева?
  2. При посадці дерево в програмі сходинки які дії часто повторювались?
Коментарі до даного матеріалу поки відсутні