Каталог матеріалів

Урок №30 для 2 класу з інформатики - Створення малюнку на основі лінійного алгоритму.

«___»__________ 20___ року

Урок №30. Створення малюнку на основі лінійного алгоритму.

Мета: навчати учнів створювати малюнок в середовищі виконавця «Кенгуру» на основі лінійного алгоритму; розвивати логічне мислення та просторому уяву; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізаційно-мотиваційний етап

Слайд4. Актуалізаційна гра «Збери слово»

Слайд5. Дай відповіді на питання:

  • Що таке алгоритм?
  • Який алгоритм називається лінійним?
  • Хто може бути виконавцем алгоритму?
  • Яким чином команди алгоритму можна представити у вигляді таблиці?

Слайд6. Погляньте хто сьогодні буде виконувати наші вказівки. Привітайтесь з нашим героєм.

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Практична діяльність за комп’ютером.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

ІV. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд18)
  1. Під час виконання яких завдань у вас виникали труднощі?
  2. Які ваші пропозиції для їх ліквідації?
Коментарі до даного матеріалу поки відсутні