Каталог матеріалів

Урок №30 для 10-11 класів. Інваріантний модуль "Тривимірна графіка" - Анімація персонажів. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning).

«___»__________ 20___ року

Урок №30. Анімація персонажів. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Графічний розподіл вагомостей (Weight Painting). Режим пози (Posemode).

Завдання уроку: розвиток мислення та вміння навчатися; вчити визначати навчальні цілі та добирати цифрові інструменти для їх досягнення; формувати вміння вчитися протягом життя, використовуючи різні джерела інформації, вчити методів та прийомів навчання.

Розвиток компетентностей: висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища.

Розвиток наскрізних вмінь та навичок: критичне та системне мислення, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих з електронних ресурсів; оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв.

Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей: усвідомлення наслідків використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримання етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.

Очікувані результати: учні пам'ятають правила поведінки у комп'ютерному класі; знають що таке анімація персонажа; розуміють алгоритми роботи на кожному етапі здійснення анімації персонажа.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проєктор, Blender 3.6

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

Привітання з класом

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці і ми з вами:

дізнаємось етапи здійснення анімації персонажа;

розглянемо алгоритм створення та редагування арматури;

з’ясуємо як «одягати» скелет;

ознайомимось із графічним розподілом вагомостей;

розглянемо методи анімації персонажа.

IІ. Актуалізація вивченого матеріалу

Демонстрація навчальних актуалізацій них слайдів.

ІІІ. Актуалізація набутих знань й формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні