Каталог матеріалів

Урок №27 для 3 класу з дизайну і технологій за Т. Гільберг - Виготовлення рухомої іграшки — тварини

 «____»___________.20___ року

Конспект до уроку дизайн та технології з використанням навчального посібника "Я досліджую світ. Частина 2 (Дизайн та технології)". Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М. (2020)»

Урок №27. Виготовлення рухомої іграшки — тварини.

Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами, дотримується безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;

Мета: формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Виконання елементарних графічних зображень; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Обладнання для учнів: кольоровий папір, картон, ножиці, олівець, нитки, стрічка, дріт, клей, голка.

Обладнання для вчителя: зразок тваринки з рухомими з’єднаннями, мультимедійне обладнання.

Хід уроку

Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Мотивація навчальної діяльності

Актуалізація опорних знань

Слайд3. Правила безпеки на уроках дизайну та технологій.

Повідомлення теми і мети уроку

Засвоєння нових знань

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд12. Розгадай ребус та поясни прислів’я.

Слайд13. Поглянь фрагмент з мультфільму «Воллі». Яка проблема людей майбутнього висвітлена у відео фрагменті? Чому корисно рухатись?

Слайд14. Відеодемонстрація практичного змісту уроку.

Слайд15. Фізкультхвилинка.

Слайд16-18. Інструктажі.

Практична діяльність учнів

Слайд19. Демонстрація інструкційної картки. Робота за поданим планом.

Демонстрація виробів

Слайд20. Виставка робіт (фотосесія).

Підсумок

Рефлексія

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні