Каталог матеріалів

Урок №17 для 4 класу з інформатики за М. Корнієнко - Інструктаж з БЖД. Алгоритми та їх способи подання. Виконавці. Створення в середовищі Scratch програми для виконав

«___»__________ 20___ року

Урок №17. Алгоритми та способи їх подання. Виконавці. Створення в середовищі Scratch програми для виконавця за допомогою блоків «Рух» та «Вигляд»

Очікувані результати: учні знають поняття «алгоритм», «команда», «виконавець», «система команд виконавця», «середовище виконавця», «програма»; розуміють різницю між ними; вільно використовують у своєму мовленні ці поняття; пам’ятають способи подання алгоритмів, наводять приклади.

Мета: актуалізувати знання учнів про команди, алгоритми, виконавців; знати що таке система команд виконавця, середовище виконавця, програма; розуміти різницю між ними; навчити створювати алгоритми в середовищі Scratch; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

 

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор.

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

  • Привітання з класом

Добрий день вам, любі діти,

Хочу я вам побажати

Всі знання із апетитом

На уроці поглинати.

А щоб ці знання і вміння

Вам не стали тягарем,

Побажаю всім терпіння

І старання.

Тож почнем!

 

  • Повторення правил техніки безпеки
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами:

  • згадаємо про команди, алгоритми та виконавців;
  • з’ясуємо, які є способи подання алгоритмів;
  • дізнаємося, як розв’язувати задачі за допомогою комп’ютера.

 

 

  • Інтелектуальна розминка

IІ. Актуалізація знань учнів

Демонстрація навчальних слайдів.

ІІІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні