Каталог матеріалів

Урок №15 для 4 класу з інформатики за О. Андрусич - Роботи серед нас. Порівняння форм подання алгоритму. Визначення найбільш оптимальних конструкцій для опису поставлених задач.

«___»__________ 20___ року

Урок №15. Роботи серед нас. Порівняння форм подання алгоритму. Визначення найбільш оптимальних конструкцій для опису поставлених задач

Очікувані результати: учні знають поняття «система команд виконавця», основні алгоритмічні конструкції (слідування, розгалуження, цикл); вміють наводити приклади виконавців та їхні системи команд.

Мета: актуалізувати знання учнів про алгоритми; з’ясувати, що таке система команд виконавця; розглянути основні алгоритмічні конструкції - слідування, розгалуження, цикл; продовжувати створювати алгоритми для виконавця Кенгуру. Розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проєктор.

Хід уроку

І. Організаційний та мотиваційний етап

  • Привітання з класом

Любі діти, добрий день!

Сил, натхнення на весь день!

А ще праці і старання!

Тож вперед - всі до навчання!

  • Повторення правил техніки безпеки
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами:

  • з’ясуємо, які переваги мають різні форми подання алгоритму;
  • дізнаємось, чим відрізняються справжні роботи-виконавці від фантазійних;
  • пригадаємо, які ти знаєш алгоритмічні конструкції.
  • Інтелектуальна розминка

IІ. Актуалізація знань учнів

Демонстрація навчальних слайдів.

ІІІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

ІV. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні