Каталог матеріалів

Урок №3 для 10-11 класу з інформатики по модулю «Комп’ютерна анімація» - Інструктаж з БЖД. Тривимірне моделювання і анімація.

«___»__________ 20___ року

Урок №3. Тривимірне моделювання і анімація.

Мета: ознайомити учнів із тривимірним моделюванням та анімацією. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

На цьому уроці ми ознайомимось із тривимірним моделюванням та тривимірною анімацією.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Що називають gif-анімацією?
  2. На чому базується flash-анімація?
  3. Які особливості растрової анімації вам відомі?
  4. Які особливості векторної анімації вам відомі?
  5. Як поділяють графічні формати за типом?
  6. Що таке фліки?
  7. Який формат графічних та анімаційних файлів вважають найновішим?

Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя. (Слайд 4-26)

Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

Практичне завдання (Слайд 27)

Слайд 28. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIІ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 29)
  1. Що називають 3D-моделюванням?
  2. Що розуміють під прийомами та інструментами 3D-моделювання?
  3. Які етапи 3D-моделювання вам відомі?
  4. Де застосовують 3D-моделювання?
  5. Що таке кадр?
  6. Що таке частота кадрів?

VIІІ. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні