Каталог матеріалів

Урок №15 для 2 класу з дизайну і технологій за Н. Морзе - Оригамі. Створення героя комп’ютерної програми

 «____»___________ 20___ року

Конспект до уроку дизайн та технології з використанням навчального посібника «Дизайн та технології» авторів Н. Морзе, О. Барна.

Урок №15. Оригамі. Створення героя комп’ютерної програми.

Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;

Мета: формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей. Виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Обладнання для учнів: папір.

Обладнання для вчителя: зразок виробу, мультимедійне обладнання.

Хід уроку

Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Мотивація навчальної діяльності

Актуалізація опорних знань

Слайд3. Правила безпеки на уроках дизайну та технологій.

Повідомлення теми і мети уроку

Засвоєння нових знань

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд4. Запам’ятай!

Слайд5. Батьківщина орігамі – Японія.

Слайд6. Розглянь зображення.

Слайд7-8. Запам’ятай умовні знаки!

Слайд9. Відеодемонстрація практичного змісту уроку.

Слайд10. Нейропсихологічна вправа «Роби, як Лорі»

Слайд11. Інструктаж.

Практична діяльність учнів

Слайд12-15. Демонстрація інструкційної картки. Робота за поданим планом.

Демонстрація виробів

Слайд16. Виставка робіт (фотосесія).

Підсумок

Рефлексія

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні