s1 s2 s3 s4 s5 s6
preload image preload image

№18 - Програми для роботи з зображеннями

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №18.

Програми для створення за змінювання графічних зображень.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з програмами для створення та змінювання графічних зображень, їхніми властивостями та можливостями;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд7)
  1. Наведи приклади об'єктів, їхні властивості та значення цих властивостей.
  2. Наведи приклади об'єктів, однакових за формою.
  3. Наведи приклади об'єктів, однакових за кольором.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд29-32)

Слайд29-30. Працюємо з роздатковим матеріалом. Ваше завдання домалювати другу частину малюнку. (Роздача роздаткового матеріалу)

Слайд31-32. Відкрийте графічний редактор Paint, ознайомтесь з його складовими.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд33)
  1. Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми.
  2. Данилко хоче зберегти малюнок, що створений у графічному редакторі, на Робочому столі. Нагадай йому алгоритм збереження малюнків.
  3. Вказівник курсора встановили на жовтий колір і потім натиснули праву кнопку миші. Яка дія відбулася?


Натисніть тут для завантаження

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання