Каталог матеріалів

Урок №30 для 7 класу з інформатики - Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.

«___»__________ 20___ року

Урок №30. Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.

Очікувані результати: учні розуміються у різних типах алгоритмів та уміють створювати проєкти відповідно поставлених завдань комбінуючи алгоритмічні структури.

Мета: удосконалювати навички учнів створення програм-ігор за заданою умовою, вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо:

  • продовжимо працювати над алгоритмічними структурами в середовищі Scratch;
  • реалізуємо ігровий проєкт на основі руху об’єкта на площині з перешкодами.
  • Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Обговорення ігрового проєкту.

ІV. Практична діяльність.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Робота учнів над вдосконалення проєкту «Кажан»

  • Релаксація
  1. Підсумок уроку

Презентування власної гри:

  • В своїй грі я реалізував …
  • Атмосферу створюють ряд звуків …
  • У моїй грі можна досягти таких результатів …
  • Існують такі рівні складності та перешкоди …
  • Моя гра заслуговує бути кращою, тому що …

Домашнє завдання

Прослухавши та проаналізувавши ідеї гри ваших однокласників дати характеристику (що сподобалось, що ні, що потребує вдосконалення або повної переробки та як ви це реалізували б). Свої думки описати в середовищі Microsoft Office Word та надати доступ вчителю через хмарне середовище.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні