Каталог матеріалів

Урок №31 для 7 класу з інформатики - Програмування випадкових процесів

«___»__________ 20___ року

Урок №31. Програмування випадкових процесів.

Очікувані результати: учні розуміються у різних типах алгоритмів та уміють створювати проєкти відповідно поставлених завдань комбінуючи алгоритмічні структури.

Мета: удосконалювати навички учнів створення програм-ігор за заданою умовою, вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку
  • Перевірка домашнього завдання

Прослухавши та проаналізувавши ідеї гри ваших однокласників дати характеристику (що сподобалось, що ні, що потребує вдосконалення або повної переробки та як ви це реалізували б). Свої думки описати в середовищі Microsoft Office Word та надати доступ вчителю через хмарне середовище.

ІІІ. Обговорення ігрового проєкту.

ІV. Практична діяльність.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Робота учнів над вдосконалення проєкту «Лабіринт»

  • Релаксація
  1. Підсумок уроку

Презентування власної гри:

  • В своїй грі я реалізував …
  • Атмосферу створюють ряд звуків …
  • У моїй грі можна досягти таких результатів …
  • Існують такі рівні складності та перешкоди …
  • Моя гра заслуговує бути кращою, тому що …

Домашнє завдання

Прослухавши та проаналізувавши ідеї гри ваших однокласників дати характеристику (що сподобалось, що ні, що потребує вдосконалення або повної переробки та як ви це реалізували б). Свої думки описати в середовищі Microsoft Office Word та надати доступ вчителю через хмарне середовище.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні