Каталог матеріалів

Урок №20 для 7 класу з інформатики - Система координат у проєктах створення зображень

«___»__________ 20___ року

Урок №20. Система координат у проєктах створення зображень.

Очікувані результати: учні розуміють принцип використання системи координат в середовищі Scratch, та орієнтуються в ній під час створення програмованих векторних зображень.

Мета: продовжувати вдосконалювати навички побудови лінійних алгоритмів, познайомити з можливостями використання системи координат для побудови програмованих векторних зображень; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку

IІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Пригадайте з уроків математики, що таке «Декартова система координат»?
  2. Яким чином ми можемо орієнтуватись в цій системі?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

  1. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
  • Практична діяльність (Слайд21)
  • Релаксація

VІ. Підсумок уроку

  1. Яки система координат застосовується в середовищі Scratch?
  2. Які команди відповідають за рух об’єктів?
  3. Опишіть відомі вам команди блоку «Олівець».

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Реалізувати проєкти в середовищі Scratch (готове рішення завантажити в хмарне середовище й надати доступ вчителеві):

№1. (Демонстрація відео файлу)

№2. Реалізувати програму у якій виконавець малює літери вашого ім’я.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні