Каталог матеріалів

Урок №34 для 10-11 класу з інформатики по модулю «Комп’ютерна анімація» - Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Векторна анімації».

«___»__________ 20___ року

Урок №34. Підсумковий урок з теми «Векторна анімації».

Мета: повторити навчальний матеріалу з теми «Векторна анімація». Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Synfig Studio.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Як створити розмиття до шару?
  2. Для чого використовують керуючу точку синього кольору?
  3. Як зробити копію групи?
  4. Яким змінити контур кривої?
  5. Як замкнути криву?
  6. Як задати розміри полотна?
  7. Як змінити систему керуючих точок?

ІV. Повторення пройденого матеріалу

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

Практичне завдання (Слайд 24)

Слайд 25. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIІ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 26)
  1. Що таке векторне зображення?
  2. Як Ви розумієте поняття векторна анімація?
  3. Які шари містить вкладка Викривлення?
  4. Як об’єднати шари в один?
  5. Які особливості має інструмент Трансформації?
  6. За допомогою якої клавіші можна змінити розмір об’єкта використовуючи інструмент Трансформації?
  7. Які типи градієнтів є у Synfig Studio?

VIІІ. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал з даного модуля.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні