Каталог матеріалів

Урок №25 для 10-11 класу з інформатики по модулю «Комп’ютерна анімація» - Інструктаж з БЖД. Основи векторної графіки. Створення та редагування векторних зображень.

«___»__________ 20___ року

Урок №25. Основи векторної графіки. Створення та редагування векторних зображень.

Мета: сформувати основні поняття векторної графіки; розглянути графічні примітиви, способи формування зображень з геометричних примітивів; навчити застосовувати поняття й принципи побудови векторних зображень у векторному графічному редакторі Synfig Studio. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Synfig Studio.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про наступний вид комп’ютерної графіки – векторну. Ознайомимось із програмою для створення векторної анімації Synfig Studio.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішній день векторна графіка відіграє велику роль. Її технології широко використовують як для друкарського дизайну, так, і у веб-дизайні. Упевнено можна казати, що більшість дизайнерів успішно використовують векторну графіку. Векторні зображення використовують для створення графічних об'єктів, для яких має значення збереження чітких та ясних контурів (креслення, схеми, логотипи, мапи, діаграми тощо) навіть при зміні розмірів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Що таке комп’ютерна графіка?
  2. Що є основним об'єктом комп'ютерної графіки?
  3. Яке зображення називається растровим?
  4. Що є найменшим об’єктом растрового зображення?
  5. Які його властивості?
  6. Що таке векторна графіка?
  7. Які основні властивості растрового зображення?
  8. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя. (Слайд 4-23)

Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

Практичне завдання (Слайд 24)

Слайд 25. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIІ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 26)
  1. Що таке векторне зображення?
  2. Яке призначення редакторів векторної графіки?
  3. Основний елемент векторної зображення?
  4. Що лежить в основі векторної графіки?
  5. Які редактори векторної графіки Вам відомі?
  6. Опишіть складові вікна у Synfig Studio.

VIІІ. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні