Каталог матеріалів

Урок №11 для 9 класу - Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта.

«___»__________ 20___ року

Урок №11. Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Витягування (екструдування) форми об’єкта.

Мета: ознайомити учнів з вирівнюванням, обертанням, копіюванням, клонуванням та витягуванням об’єктів. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми розглянемо одночасне редагування кількох об’єктів, їх об’єднання та розділення, а також клонування та копіювання об’єкті. Не оминем і такого поняття, як екструдування або витягування об’єктів.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Як додати об’єкт на сцену?
  2. Яким чином можна покрутити сцену?
  3. Як створити вид зверху?
  4. За допомогою яких клавіш створюється вид знизу?
  5. Яка «гаряча» клавіша використовується для переміщення?
  6. За допомогою якої комбінації клавіш можна перемістити об’єкт на 5 одиниць по осі Х?
  7. Як згрупувати об’єкти?

Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з демонстрацією презентації (слайди 4-28)

Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практичне завдання(Слайд 30)

Слайд 31. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 32)
  1. Як зберегти модель в Blender?
  2. Які є види прив’язок в Blender?
  3. Як можна копіювати об’єкт?
  4. Що таке точка трансформації об’єкта?
  5. Як повернути 3D-курсор в центр перетину координат?
  6. Що таке екструдування?
  7. Дайте визначення нормалі.

VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні