Каталог матеріалів

Урок №5 для 10-11 класу з інформатики по модулю «Комп’ютерна анімація» - Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 «Пошук та перегляд файлів з анімацією різних видів».

«___»__________ 20___ року

Урок №5. Практична робота №1. Практична робота №1. Пошук та перегляд файлів з анімацією різних видів.

Мета: ознайомитися із запропонованими прикладами анімованих роликів, відповідно до наведеного плану провести їхній аналіз. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Установити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Blender-2.90.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Доброго дня, діти.
  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні в нас незвичайний урок на ньому ми закріпимо на практиці знання отримані на попередніх уроках. Тема нашої практичної роботи «Пошук та перегляд файлів з анімацією різних видів».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 3)

  1. Які безкоштовні програми для створення анімації Вам відомі?
  2. Чи можливе створення анімації за допомогою онлайн-сервісів?
  3. Як можна зареєструватись на онлайн-сервісі Animatron?
  4. Що потрібно зробити для створення анімації за допомогою онлайн-сервісу Animatron?
  5. Як зберегти готову анімацію?
  6. Чи можна додавати героїв у онлайн-сервіс Animatron із власного ПК.

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

  • Практична робота (Слайд 5)

Слайд 6. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд 7)
  1. Опишіть принципи, на яких заснована анімація.
  2. З чого починається історія комп'ютерної анімації? Опишіть основні етапи.
  3. У чому полягає різниця між растровою, векторною й фрактальною графікою?
  4. Що називають 3D-моделюванням?
  5. Що таке частота кадрів?

VIII. Домашнє завдання

Повторити конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні