Каталог матеріалів

Урок №4 для 10-11 класу з інформатики по модулю «Креативне програмування» - Інструктаж з БЖД. Особливості середовища розробки. Структура програмного проєкту.

«___»__________ 20___ року

Урок №4. Особливості середовища розробки. Структура програмного проекту.

Мета: ознайомити учнів із особливостями середовища розроби IDLE, розглянути структуру програмного коду. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Python.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

На цьому уроці ми ознайомимось із особливостями середовища розроби IDLE та розглянимо структуру програмного коду. 

Не забувайте про правила поведінки на уроці (Слайд2).

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань (Слайд 4)

  1. Обґрунтуйте, чому програмування є творчим процесом.
  2. Як проявлялася творчість на початку розвитку програмування?
  3. Наведіть найпростіший приклад, за яким можна скоротити кількість операцій для обчислення виразу.
  4. За якими ознаками класифікують мови програмування?
  5. Як класифікуються мови програмування за орієнтацією на клас задач?
  6. Як класифікуються мови програмування за принципами програмування?
  7. Які мови називають мовами програмування високого рівня?
  8. Назвіть основні складові мов програмування.
  1. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя. (Слайд 5-21)

  1. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань та формування вмінь і навичок

Практичне завдання (Слайд 23)

Релаксація

Слайд 24. Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIІ. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд25)
  1. Для чого призначено середовища програмування?
  2. Назвіть складові середовища програмування.
  3. Які функції виконує редактор тексту?
  4. Для чого призначено редактор зв'язку?
  5. Як можна запустити на виконання файл програмного коду?
  6. Чому доцільно зберігати програмний код у файлі?
  7. Для чого у програмному коді останньою зазначається команда input()?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

Коментарі до даного матеріалу поки відсутні