№49 - Відображення базових графічних примітивів

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №49.

Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. Відображення малюнків.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з особливостями побудови базових графічних примітивів (прямокутника, сектора, ламаної, еліпса) та налаштування їх стилю й кольору засобами мови програмування;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які графічні примітиви можна створювати у графічному редакторі та текстовому процесорі?
  2. Які властивості графічних примітивів ви знаєте?
  3. Які спільні властивості напису, кнопки і форми ви знаєте?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд32-33)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд34)
  1. Які команди використовуються для малювання графічних примітивів - лінія, ламана, прямокутник, еліпс, сектор?
  2. Як змінити контур і внутрішню область графічних примітивів?
  3. Який компонент використовується для створення графічних примітивів? Як його встановити на формі?
  4. Значення яких властивостей Фігури визначають вигляд її контуру та внутрішньої області?
  5. Значення якої властивості Фігури визначають її форму? Яких значень вона може набувати?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.8 та підготуватись до практичної роботи



Натисніть тут для завантаження

Додати коментар


Захисний код
Оновити