№32 [Scratch] - Навчальний проєкт. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №32.

Навчальний проєкт. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Очікувані результати: учні розуміються у різних типах алгоритмів та уміють створювати проєкти відповідно поставлених завдань комбінуючи алгоритмічні структури.

Мета: формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок розробки сценарію та інформаційної моделі гри; удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо:

  • продовжимо працювати над алгоритмічними структурами в середовищі Scratch;
  • підготуємось до реалізації власного ігрового проєкту в середовищі Scratch.
  • Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Опис проєктної роботи.

ІV. Практична діяльність.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

  • Поділіться на команди розробників по 2 учня та займіться створенням інформаційної моделі (проектування) майбутньої гри на основі вашої власної ідеї.
  • Релаксація
  1. Домашнє завдання

Допрацюйте модель проекту або визначте напрямки вдосконалення гри.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання