№32 [Python] - Груповий навчальний проєкт. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №32.

Груповий навчальний проєкт. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Очікувані результати: учні розуміються у різних типах алгоритмів та уміють створювати проєкти відповідно поставлених завдань комбінуючи алгоритмічні структури.

Мета: формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок розробки сценарію та інформаційної моделі гри; удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Python 3.9.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Опис проєктної роботи.

ІV. Практична діяльність.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

  • Релаксація
  1. Домашнє завдання

Об’єднавшись у групи (по 2 учні) створіть інформаційну модель суспільно значимої програми (за вашим задумом), котру у ваших силах реалізувати. Презентуйте цю модель (без практичної реалізації) наступного уроку.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання