№21 [Scratch] - Величини в алгоритмах з розгалуженням

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №21.

Величини в алгоритмах з розгалуженням.

Очікувані результати: учні розуміють принцип застосування розгалужень в алгоритмах, орієнтуються в структурах алгоритмів з повним та не повним розгалуженням, уміють застосовувати конструкції розгалуження в проєктах відповідно поставлених завдань.

Мета: актуалізувати знання учнів про алгоритми з розгалуженнями; познайомити з неявною формою розгалужених алгоритмів; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Повідомлення теми і мети уроку
  • Перевірка домашнього завдання

IІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Яка система координат застосовується в середовищі Scratch?
  2. Які команди відповідають за рух об’єктів?
  3. Опишіть відомі вам команди блоку «Олівець».

ІV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

  1. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
  • Практична діяльність (Слайд23)

Інструктаж. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

VІ. Підсумок уроку

  1. Чим відрізняється лінійний алгоритм від розгалуженого?
  2. У чому особливість вкладеного розгалуження?

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Реалізувати проєкти в середовищі Scratch (готове рішення завантажити в хмарне середовище й надати доступ вчителеві):

Завдання. Петрик пройшов х годин зі швидкістю 5 км\год, а Катерина – у годин зі швидкістю 4 км\год. Визначте, хто з них пройшов більшу відстань, коли відомо, що ці відстані різні. Реалізуйте проєкт в середовищі Scratch.



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання