№18 [Scratch] - Створення лінійних алгоритмів.

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.

«___»__________ 20___ року

Урок №18.

Створення лінійних алгоритмів.

Очікувані результати: учні розуміють принцип округлення чисел в середовищі Scratch, та будують лінійні алгоритми відповідно поставлених задач з використанням округлення.

Мета: продовжувати вдосконалювати навички побудови лінійних алгоритмів, познайомити з можливостями округлення числових даних; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний проектор чи інтерактивна дошка, Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Емоційне налаштування «Емотикон»
  • Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо:

  • продовжимо роботу над створенням лінійних алгоритмів;
  • підготуємось до практичної роботи.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. Актуалізація опорних знань.
  2. Що таке змінна? Яке її призначення?
  3. Яким чином створити змінну в середовищі Scratch?
  4. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практична діяльність (Слайд39)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

VIІ. Підсумок уроку

  1. Опишіть лінійні алгоритмічні структури, котрі ми сьогодні створювали.
  2. Описуючи лінійні алгоритм за допомогою блок-схем, які блоки можна використовувати?
  3. Які правила округлення існують в середовищі Scratch?

VIІІ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи. Реалізувати проєкти в середовищі Scratch (завантажити в хмарне середовище й надати доступ вчителеві):

Завдання. Катя відвідала магазин та купила борошно та гречку. Ціна борошна складає 17.99 грн\кг, а гречка -  35.65 грн\кг. Визначте вартість покупки за умови, що в магазині діє правило – «Розрахуватись можливо лише купюрами без використання копійок».



Натисніть тут для завантаження

Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання