№27 - Змінювання  значень властивостей об’єкта

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №27.

Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.

Цілі:

  • навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?
  2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?
  3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд18-19)

Створити опрацьований проект.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд20)
  1. Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.
  2. Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.



Натисніть тут для завантаження

Додати коментар


Захисний код
Оновити