№23 - Створення програмних об’єктів

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №23.

Створення програмних об’єктів.

Цілі:

  • навчальна: навчити створювати програмні об’єкти;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
  2. Яких властивостей вони можуть набувати?
  3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд34-35)

Створити опрацьований проект

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд36)
  1. Яким чином видалити існуючого стандартно спрайта?
  2. Як можна завантажити власну сцену?
  3. Яким чином здійснюється створення власних спрайтів та написання текстів?

VIІ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи



Натисніть тут для завантаження

{jcomments on}
Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання