№22 - Поняття про об’єкт у програмуванні

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №22.

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Цілі:

  • навчальна: сформувати поняття про об’єкт у програмуванні та познайомити з властивостями, що можуть набувати об’єкти;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
  2. Яких властивостей вони можуть набувати?
  3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд65-67)

Опишіть складові вікна та опишіть що означає кожен із елементів (Демонстрація слайдів 65-67)

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд68)
  1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
  2. Яких властивостей вони можуть набувати?
  3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника на сторінках 89-92



Натисніть тут для завантаження

{jcomments on}
Manager
Цупа Василь
Відповім на Ваші запитання