№26 - Розв’язок задач у середовищі програмування

Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<<
Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки.


План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №26.

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.

Цілі:

  • навчальна: сприяти розвиту навичок розв’язування задач у середовищі програмування для дітей;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Міркуємо (Слайд7)
  1. Що ми тільки-що робили?
  2. Де ще нам зустрічаються задачі?
  3. Які задачі нам може допомогти розв’язати комп’ютер?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд22-26)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями
  1. З якою проблемою ми сьогодні стикнулись?
  2. В чому у вас виникали складності?
  3. Чого нового ви навчились на уроці?


Натисніть тут для завантаження

Додати коментар


Захисний код
Оновити