Каталог матеріалів

Урок №27 для 6 класу з інформатики - Змінювання значень властивостей об’єкта

«___»__________ 20___ року

Урок №27. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Цілі:

  • навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?
  2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?
  3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.

Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Практичне завдання (Слайд18-19)

Створити опрацьований проект.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд20)
  1. Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.
  2. Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.

Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.